KAMPANJ: 15% PÅ ALLT - så långt lagret räcker

Vanliga frågor

Här samlar vi de vanligaste frågorna och en summering av svaren. Vill du läsa allt det finstilta bör du klicka dig in på Användarvillkor som du hittar i sidfoten!

 

Garanti

Är du inte nöjd? Då är inte vi heller nöjda. Målet för oss är att ha 100% nöjda kunder - vid minsta lilla klagomål på våra produkter, hör av dig så ser vi till att lösa det!

  • Alla våra varor omfattas av en garanti på två år, om inte annat anges. Vad gäller varor i naturmaterial såsom läder begränsas denna garanti till en fråga om funktion, då dessa material påverkas av omgivningen och hur du som kund använder dessa. 

Leverans och frakt

  • Vi har generellt sett en längre leveranstid än många av våra konkurrenter - men det är vi stolta över! Det är vårt sätt att visa att vi tar hänsyn till miljön. Vi vill helt enkelt undvika att ha stora lager. Istället har vi bestämt oss för att producera varor efter att du har placerat din order. På så sätt produceras inga onödiga varor. 
  • Leveranstiden är 1-3 arbetsdagar för varor som finns i lager. Finns inte varan i lager tar det cirka 15 arbetsdagar för dig att få varorna.
  • Vi bjuder på frakt för beställningar över 500 kr. 
  • Om du inte skulle hämta ut din vara skickas den tillbaka till oss. Kostnaden för returfrakten står du som köpare för.

 

Returer

Självklart kan man returnera, vi erbjuder 30 dagars returrätt men tänk på miljön och ta ett välgrundat beslut innan du klickar hem något!

  • Om du vill returnera en vara är det viktigt att den är i oförändrat skick så att vi kan sälja varan till någon annan och slippa kassera den.
  • Vi återbetalar köpesumman så fort vi kan, maximalt 14 dagar efter det att vi fått tillbaka varan.
  • Det är viktigt att du hämtar ut ditt paket så fort som möjligt. För att returnera en vara behöver du först hämta ut paketet och därefter skicka tillbaka det enligt rutinen ovan.

 

Realisation

Vid realisation resererverar vi oss för att lagret kan ta slut. Då förbehåller vi oss rätten att makulera lagd order alternativt att förlänga leveranstid. 

  

Hittar du inte svar på frågan? Läs mer under Användarvillkor som du hittar i sidfoten eller kontakta oss.

info@knokkbeslag.se